מנהלים מוצאים את עצמם לעיתים קרובות מטפלים באחרון הלקוחות, מתעסקים בענייני פנים של מחלקות, נותנים מענה לבעיות שאמור להיות מישהו אחר שמטפל בהן ומרגישים שנשתה להם הזמן על שטויות. במקום לנהל, הם מבצעים הכל בעצמם.
מרגיש שאתה מבצע הכל בעצמך ולא יכול לסמוך על אף אחד?
מנהלי דרג הביניים מפנים כל בעייה ישר אליך?
אם יש לך בשבילנו שעתיים, אז לנו יש בשבילך רעיון ניהולי שנקרא מערך שירות פנים ושיעשה לך סדר ויעזור לך להבהיר לעצמך:
- מה תפקידי ומה תפקידם של אחרים?
- כיצד לטפל בפניות שמלכתחילה בכלל לא היו אמורות להגיע אלי?
- איך לקבוע מיהו מעגל האנשים שאני מנהל אותם ישירות ואילו אנשים ינוהלו על ידי דרג הביניים?
- איזה דרג ביניים עלי למנות?
- כיצד ללוות את דרג הביניים שלי על מנת שידע לתת מענה לצרכים של העובדים לצד מענה ללקוחות שלנו?
ואם תרצה לעשות את זה כמו שצריך, נבנה ביחד סדנה לך ולכל הצוות הניהולי, כדי שכולכם תדברו באותה השפה ותוך זמן קצר תייעלו את העבודה שלכם ושל כל הצוותים.