אבחון סגנון ניהול

👈 דמיינת פעם את מסיבת סיום התפקיד שלך?  או את מסיבת הפרישה שלך לגמלאות?

מוכן לנסות רגע  ❓

🔷 דמיין את המקום, את הזמן, את התפאורה. דמיין את פרצופי האנשים שאתה מצפה לראות שם. כעת, נסה לדמיין מה יאמרו אודותיך הנואמים. מה תרצה שיאמרו? מה חשוב לך שיספרו?

🔷 איזה סוג של מנהל אתה רוצה להיות בעיני העובדים שלך? בעיני השותפים שלך? בעיני העמיתים שלך? בעיני הממונים עליך? באיזו מידה אתה קרוב לכך בהתנהלות שלך כיום?

יש המון מנהלים, יש הרבה מנהלים טובים, ואין מנהל אחד דומה למשנהו. אפשר כנראה לנהל בהמון צורות, דרכים וסגנונות ולהיות טובים בזה.

אם חשוב לך להכיר את הסגנון שלך, לדעת יותר על האופן שבו אתה נתפס על ידי האנשים סביבך ולוודא שאתה בכיוון שאליו אתה רוצה ללכת, אבחון סגנון הניהול יכול לעזור מאד.

איך עושים את זה? שאלוני אבחון סגנון ניהול שמבוססים על דיווח עצמי נפוצים ברשת ואין שום בעיה למצוא אותם, להשיב, לסכם את הנקודות ולקרוא מה זה אומר עליכם. אבל אבחון שיש לו תרומה מעשית וקונקרטית לא יכול להתבסס רק על שאלונים גנריים המבוססים על מודלים תאורטיים. זה נחמד, זה מספר סיפור מסוים אבל זה חלקי וחסר. האבחון שאנו מבצעות באדם בעמלו הוא אבחון משתף שבו אנו מתבוננות ביחד אתכם על סיטואציות ניהוליות ומנהיגותיות, יומיומיות וייחודיות, ואז אנחנו מנתחים מה קרה שם, מה רצית להשיג, מה השגת ומה בפעם הבאה תוכל לעשות יותר טוב. זהו אבחון אקטיבי, דינאמי, שמתפתח ממפגש למפגש ויוצר תמונה רחבה ומעמיקה של הדמות הניהולית שלך. מטרתנו היא שתהיה מובן יותר ויותר לעצמך, שתפעל מתוך מודעות עמוקה ומלאה לבחירות שלך ולפיכך תרגיש יותר ויותר מסוגל להשפיע על מה שקורה וגם להיות מושפע בדרכים שנכונות לך ומהאנשים שנכון בעיניך להיות מושפע מהם.

סגנון הניהול הוא הרבה יותר משאלון. זהו מהלך עמוק ואישי מאד ואנחנו מתייחסות אליו ברצינות רבה.

וגם…  אבחון אינו המטרה. תוך כדי התהליך האבחוני אנחנו מתקדמים וממשיכים לעבוד: להציב מטרות, לחדד יעדים, לבחור שותפים ולהכשיר אותם, לבנות מנגנונים וכל מה שצריך כדי להמשיך לתפקד ולעבוד. העבודה עצמה מלמדת אותנו על עצמנו יותר מכל שאלון.

אבל אל תדאגו, גם שאלונים נמלא 😊

דברו איתנו 🖐 

התחדשנו לאחרונה