הסיפור של נטלי

"הַשָּׁלֵם גָּדוֹל מִסַּךְ חֲלָקָיו"

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד הייתי חלק מקבוצה. חבורה, להקה, נבחרת, משפחה, בית, צוות.

הבנתי שאני מתחזקת ושואבת השראה וכוחות כאשר אני חלק ממשהו, כאשר אני פועלת  בשיתוף פעולה עם אנשים וכאשר אני שותפה להובלה ולמנהיגות ביחד עם עמיתים נוספים.

עם הזמן למדתי לפענח את הקשרים, את התהליכים ואת היחסים שנרקמים בין היחידים בתוך קבוצה וגם את הצרכים של הקבוצה  מהמנהיגים שלה.

ככל שהתקדמתי, פיתחתי קריירה ועסקתי בחינוך ובניהול, הבנתי שאני נהנית להעביר הלאה את הידע ואת הניסיון שאני רוכשת. שמתי לב שההעברה הלאה מרתקת אותי, כאשר היא מבוססת על התבוננות מעמיקה על האנשים שאיתי. אני מחפשת את הדרך לתת להם ממני בהתאם למה שנחוץ להם:   לחוזקות שלהם, לאתגרים שבפניהם הם עומדים, לשאיפות שמונחות על השולחן ולחלומות שבמגירה.

אני שמחה כשיש לי הזדמנות להיות נוכחת בצמתים  ולעזור לאנשים לזהות את כל אלה ולצרוך לעצמם את מה שעוד נחוץ להם כדי לנוע הלאה ולהתקדם.

מעניינות אותי במיוחד שאלות כמו:

 למה אני נמצא במקום בו אני נמצא?

כמה המקום הזה טוב לי?

 באיזו מידה זו הבחירה הנכונה עבורי?

 מי עוד נמצא איתי כאן ומה חלקו בסיפור שלי?

מה התרומה הייחודית שלי?

מה ניתן לי מהשותפים שלי וכיצד אני מקבל מהם את מה שהם נותנים לי? 

אני שמה לב שאלה שאלות שמניבות סיפורים מרתקים ומגלות מהיכן תתכן תנועה עבור כל אחד מאיתנו, מהיכן מגיעה התשוקה ואיפה נמצאת היכולת להתקדם קדימה.

בכל צומת שבה את/ה נמצא/ת כעת, אני מציעה להיות שותפה שלך לדרך. אצעד לצידך ואאיר עבורך את הדרך עד שהיא תתבהר ותוכל/י להמשיך בעצמך.

נטלי.

Leave a Replay